Ojoj

Över en vecka sedan jag skrev... O MYCKET har hänt =)

Lagfesten var grymt kul!! Bilder kommer senare =)

Onsdagen bjöd på tjejfika med Jessi, Katta o Ynne. Vi åt o åt o åt o berättade massa roliga saker för varandra, haha det händer mycket nu i våra liv =P

Gårdagen var mysig o bjöd på massa god mat o trevligt sällskap.
Även, Grattis till min kära mamma som fyllde år igår ♥

Ikväll hade jag velat gå ut o ha kul, men det är ju ingen som ska ut =( Besviken, snyft..
Jaja, jag ska i alla fall unna mig nått glas Tanja 8,5 o äta godis.
När jag stod o diskade i min ensamhet så hörde jag låten -All by my self, från Bridget Jones o då skrattade jag lite, för det var så jag kände mig, hahaha.

Hoppas ni får en rolig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0