Helt ointressant...

Måndag igen! Nu vecka nya möjligheter =)
På torsdag börjar flickträningen igen, jag längtar efter mina små änglar! Det ska bli så kul att köra igång igen!
Nu har jag precis avslutat en middag som jag trodde skulle bli bra mycket godare än vad den blev =( Jag slog till med fläskfilegryta såhär på måndagseftermiddagen. När jag började laga den så rann nästa tandvattnet för jag var så sugen, men sen så tappade jag matlusten mer o mer o tyckte inte alls att det smakade som jag hade förväntat mig =( + att jag glömde bort riset så det blev snarare gröt... hmm något less.. ja ja jag blev mätt i alla fall. Det värsta är att jag lagade så sjukt mycket mat så nu måste jag ju äta den där jäkla grytan o gröten hela veckan..
Nu sitter jag o väntar på att kaffet ska bli klart, är sjukt kaffesugen! Men fasen vad tråkigt det är att äta o dricka själv... O nu när jag bor i huset så känner man sig hyffsat ensam, det ekar ju nästan när man fiser..
Hade jag inte jobbat så hade jag förmodligen tappat talet.. eller så hade jag pratat konstant med bäbisröst så som jag pratar med katterna... Komsi komsi komsi, jaa kom då, jaa sååå ja, myyys, oj vad du kurrar =)
(eller snarare komsi komsi, äh skit i det då kattskrälle)
Hej o hå nu är kaffet klart! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0