Ali Ababa

Seeena sejer (finska)
JAhapp så har en vecka gått.. tiden går ju tokfort, vad gör jag om dagarna egentligen?
Helgen har sprungit förbi i vanlig ordning, igår var vi på förfest hos Mr Lund, sen gick vi på Aveny för att se marmeladorkestern men det var så lite folk så vi gick ner på momomomonto istället.
Pillan var så trevlig att hon hällde medvetet öl på mig.. 2 gånger!! Jag var dyblöt om tröjan o stank rätt fint =)
Hehe men jag höll mig coollugn, det är sånt man får räkna med om man är med Pillan när hon är i högform.. hade det varit nån annan så har man förmodligen klappat till den personen =)
Det blev övernattning hos Kattis o hela den här dagen har vi legat i hennes säng o bara slappat.. Vi beställde hem mat o sen såg vi på Aladdin. Prins Ali, vilken magi, ALI ABABAAAA!!
Förresten så är ju jag Alnö-bo just nu =) Mamma, Martin o Putte är i Thailand så då bor jag här i huset o är katt-vakt. Jag har fått några sms o bilder från dem o de har det sjukt bra.. FUUUSK!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

PRINS ALI, VILKEN MAGI AAAAAALIAAAAABABAAAAAAA!!

2010-11-22 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0