Partyhelg

Hoolabandoola =)
Tillbaka till vardagen efter fredagens lilla julafton o lördagens kryssning. Herregud vad roligt det har varit!!
Vi var 10 st på lilla julafton o jag fick 3 liter spackel o en reflex, haha roliga klappar...
Tack alla som var där! Sjukt trevlig kväll!
Sen blev det några få timmars sömn hemma hos Kattis innan det bar av ner till Navet för att åka transferbuss i typ 6 timmar. SEN klev vi på båten o sen kommer jag inte ihåg nå mer... Haha joorå, kommer ihåg nästan allt =)
Vi åt galet god mat, sen gick vi ner till hytten o sippade på lite läsk o sjöng. Efter det blev det discodans o klackarna i taket =) Mycket skratt blev det!!!
Gårdagen tillbringades mest i hytten, Elin o jag låg o surrade o gravade hur länge som helst. Det gungade rätt rejält ett tag.. =( Usch, när jag tänker efter så gungade det ganska mycket hela tiden, men då tror jag att jag själv gungade åt motsatt hålla så det jämnade ut sig =P
På kvällskvisten startade helvetesresan hem, fy farao vilket väder. Jag var jäkligt nervös att vi skulle köra av vägen med transferbussen men det gick ju bra. Kl 01.00 var vi äntligen hemma!

Imorse så var jag lite lätt trött =) Råkade försova mig... Sen när jag väl kom till jobbet så fanns det inte så mycket att göra så vi var bara där halva dagen =) Hehe soft!

Resten av dagen har jag städat hemma.. Efter 3 timmars städande o plockande så såg man ingen skillnad åh vad tröttsamt!! Men nu har jag fått lite hjälp här hemma så nu ser det lite bättre ut =)
Imorgon ska vi hämta min säng o bar. Lövly! Sen blir det middag hos mamma, det ska bli riktigt mysigt! ♥

Såfort jag har hittat kamerasladden här bland allt bråte så ska jag lägga ut lite bilder från helgen. Har knäppt typ 400 bilder under helgen =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0