Ordnat kaos

Oj nu har det gått ett tag sen jag skrev men jag har verkligen haft fullt upp..
Har flyttat hem till min lägenhet, det kanske ni vet =) Men från o med nu, just nu, bor jag här själv. Äntligen =)
Sista dagarna när Pelle har flyttat grejer har varit riktigt jobbiga tycker jag.. Känns som allt har gått i ultrarapid, men nu är nästan ALLA hans grejer borta.
Nu kan jag äntligen börja göra om här o köpa nya saker o möbler =) Jag har så många planer på allt jag vill göra men jag har inte pengar till allt just nu. =( men sakta men säkert kommer lägenheten ta form till Camilla-style!
Ut med det gamla, in med det nya =)
Hmm vad har mer hänt under tiden? Massor o inget..
Var på fotbollscup i helgen med mina flickor. Ett lag tog sig nästan till slutspelet men hade inte turen med sig i sista matchen, det andra laget tog guld! =) Hehe mycket trevlig helg, med många matcher!

Gud vad skönt det är att sitta här alldeles själv just nu o bara lyssna på min musik, bestämma TV-kanal, ockupera datorn hur länge som helst, kunna ta ett glas mjölk utan att bekymra sig över om kartongen i kylen är tom, helt enkelt bestämma allt själv utan att ha nån som lägger sig i eller har åsikter om nått...

Nä nu måste jag ta tag i lite städning.. Det är minst sagt ett ordnat kaos här hemma =)

Kommentarer
Postat av: pillan

me like :) Njut av ditt liv!!!

2010-12-15 @ 21:41:56
Postat av: Anna

Härligt Milla!! Ja njut av livet :) det är skönt :)

2010-12-15 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0