Snart över för det här året...

Sådärja, nu är snart julkaoset över...
Har varit några riktigt jobbiga veckor men snart är det ett nytt härligt år =)
Alla klappar är handlade o inslagna, pjuh... lägenheten börjar mer o mer ta form till vad den kommer att bli!
Baren är på plats o nu ska bara några få saker bort o nya ska inhandlas =) Jihoo!! vilken ljus framtid jag har framför mig! Spännande kommer det bli!

Nu ska jag snart ge mig iväg för första uppehållet i mitt julaftonsschema.

Ha en riktigt trevlig jul allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 03:24:24
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0