Snart äre lörda igen

Hehe jag var visst lite less i förra inlägget, men det ordnade till sig under kvällen!
Blev en trevlig kväll med grabbarna o en god middag på köket =)
Fredagen började med kort dag på jobbet sen in till stan för att äta lunch med goda vänner. På kvällen blev det middag hos Elin och lite vin. Mycket trevlig fredag!!
Lördagen blev lugn o fin, var o hälsade på mormor o morfar, sen bar det av till Tompa för att mumsa på lite chips o dipp o spöksnack =)
Söndagen var mycket givande! Var på ledarskapsutbildning och vi hade fotbollsövningar ute i kylan. Dagen innan hade jag packat träningsväskan med allt som skulle behövas, men sen när jag väl skulle byta om inför uteträningen så såg jag att jag endast packat med långkallingar men inga långbyxor... Gissa om det var pinsamt att springa runt i långkallingar, fotbollsstrumpor, tjocktröja, täckjacka, mössa o vantar.. Vad fan trodde de andra lixom? Haha skämmes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0