Insnöad

Shit vad mycket snö det har kommit det senaste dygnet!!
Min bil vill inte starta, måste köpa ett nytt batteri verkar det som... tur att man fick en slant i julklapp =)

Idag var tanken att vi skulle dra ihop ett gäng o träffas i sidsjöbacken för att åka lite pulka, men jag tror att alla sitter insnöade =( Så jäkla typiskt!!
Får väl boka in ett nytt datum, men då blir det svårt för alla hemvändare att vara med.. Jag som ville träffa Tina så gärna! Men men...

Nu ska jag ta o leta fram sladden till kameran o så ska jag lägga in massa bilder!! =)


Kommentarer
Postat av: pinglan

Å hon letade och letade och letade! Hihi!



Gott nytt år på dig!

2010-12-30 @ 17:04:22
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0