Trötter

Hujeda mig vilken dag =)
Först o främst så kan jag säga att gårdagen blev rolig trots massa ändrade planer. Det slutade med att vi blev 4 st som höll till i Kattis lägenhet.. Men med gott sällskap så har man roligt ändå!
Vi åt kräftor o hade kräfthattar, dock ingen sång =( Men senare på kvällen så körde vi musiktävlingar. Den som Kattis o jag hade gjort var kul!! Sen körde vi även lite introtävlingar o då vann Martin Lund första, men sen tog jag hem vinsten i den andra =)

Dagen idag började med flickmatch. Vi ÄGDE matchen helt o hållet!! 4-0... kunde stått det dubbla =)

Efter flickmatchen åkte jag o hämtade Pillan, sen bar det iväg till Släda för div 4 match. Min första match på jag vet inte huuuuur länge. Det gick åt pipsvängen för mig, stod som en fågelholk djup nerstucken o fastkilad i backen =) Men kul var det! Vi vann matchen med 2-0. I slutminutrarna hade jag värsta chansen att göra mål, men fick panik o drog en sorkdödare med vänstern rak i famnen på målvakten =) Haha vilken jävla stjärna man är....
Nu har jag ont precis överallt o känner att pensionen inte är långt borta =) Men, skam den som ger sig..

Kommentarer
Postat av: engan

jag kan se dig där på plan =) skrattade när jag läste =) du var säkert så jäkla överladdad så det bara blev pannkaka ist =) moahahaha!

2010-08-30 @ 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0