Sängägare

Japp om en timme så kommer man bli säng-ägare =) Haha det blir första grejen jag köper till min blivande lägenhet. Dock är inte den lilla detaljen löst än, så är det nån som har nå tips om lägenheter så ring mig =)

Men jag kommer ju ialla fall ha en egen säng att sova i, så i värsta fall får man väl köpa ett stort tält framöver =)
Eller jag kanske kan ställa den i omklädningsrummet på Släda, det är ju som mitt andra hem. Lite trångt kanske det blir vid träningar o match men va fasen... Eller, frågan är om jag klarar av svettlukten.. vid närmare eftertanke så kanske man ska hitta en lägenhet ändå =)

Förresten, hur många var det som läste rubriken rätt? Det ser lite rörigt ut =)

Oj nu har klockan dragit iväg...
Bye bye, hör av er om ni vill komma o sova i min säng =) Kostar endast 100kr natten =P


Min ultimata säng om jag fick välja =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0