Nu jäklar!!

Ja, nu ska jag banne mig börja blogga igen!
Mycket har hänt och idag är första dagen i resten av mitt liv.

Ska verkligen försöka leva livet o inte bekymra mig för minsta lilla grej. Full fart framåt!!

Nu startar en ny kula o era i Camilla Tjernbergs liv.

För första gången i mitt liv ska jag bo själv! Det låter lite fånigt att vara 27 år o inte bott själv, men det är ju inte så att jag bott hemma, jag har lixom haft turen att ha en sambo hela tiden =)
Hur ska det gå nu med alla räkningar? Det kommer ju bli dubbelt så dyrt =)
Lite tråkigt att bo själv, jag är ju så sällskapssjuk!! Men men det ska väl gå an.
Frågan är ju nu bara var jag ska bo?
Just nu har jag intagit mormor o morfars vinterbostad under tiden de är i stugan, men det är ju lixom max en månad, sen måste jag ha hittat en lägenhet.
Tips är välkommet! =)

Nu blir det sängen, ska se om man orkar upp för att ta tag i livet igen imorgon!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: pinglan

ÅÅÅÅÅHHHH! Jag blir så himla glad så att you have no idea!!! Att du ska blogga igen alltså! Fast det där med att bo själv kanske är lite både och? Både bra och dåligt? Hur som helst hoppas jag att det blir bra. Kom o bo i granloholm vetja, så kan vi hänga lite i hodden ;) Kraaam!

2010-08-26 @ 02:25:13
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: jessica

Då får ja komma o hälsa på dej, för ja börjar också bli rätt sällskapssjuk :-) . Bra inställning du har :-) kram

2010-08-26 @ 06:30:11
Postat av: engan

kände på mig att du skulle ha skrivit i bloggen =)

2010-08-26 @ 12:29:14
Postat av: Jo

Kände oxå på mig att d va dax för att kolla din blogg igen ;)) ja finns oxå här om du vill ha sällskap... ang lgh hmmm d beror på om du vill hyra lr köpa.

Kjamen

2010-08-30 @ 10:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0