Doobidooooooo

Ikväll har jag varit hos Kattis o vi har gjort en tävling som de har i Doobidoo, ni vet den där sista minuten när det är en bild på en artist osså ska man sjunga en låt o den andre ska gissa artisten.
Vi har samlat 80 artister o imorgon på kräftskivan ska musikkunskaperna sättas på prov bland deltagarna!
Det kommer att bli såååå kul!

Annars har det inte hänt speciellt mycket den här dagen, har varit med mamma på birsta en sväng o sen har jag haft flickträning.
Asså mina "små"tjejer (12-13år) har blivit sjukt duktiga! Förra matchen spelade de som gudar. Nu på söndag är det match igen så då hoppas jag att vi spelar lika bra! Hittills i höstserien så har vi vunnit 2 av 2 matcher + att vi tog silver i mittnorden cup i början av augusti =) Allt slit har verkligen lönat sig!

Imorgon blir det fullt upp så då blir det nog ingen uppdatering. Först är det dam-match sen direkt efter den så bär det av till Åstön för partaj.

Ska försöka hitta kamerasladden till datorn så jag kan lägga in lite bilder framöver. Om det är nån som vet hur man kan lägga in bilder från mobilen så får ni gärna hojta till.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0