Datooooorjävel!!

Tjillevippen på er.
Nu har jag äntligen hittat en ingång i datorn där man kan sätta in minneskortet från kameran, men gissa vad jag gör... Under ingången så är det nån slags hålighet som inte leder nånstans förutom in i själva datorn, o där lyckades jag peta in kortet.. Så nu har jag tillbringat typ 30 minuter åt att vända i vrida på datorn för att få kortet att ramla ut, men icke... Jag är helt slut i armarna =) Till slut insåg jag att jag måste hitta en miniskruvmejsel o öppna hela jäkla undersidan. Sagt o gjort, till slut så lyckades jag få ut kortet men tappade bort en skruv, men skit samma =)

Äntligen skulle jag få lägga in lite bilder tänkte jag, men neej nej nej... Jag skickar in kortet i rätt ingång men det händer ingenting, jag går in på den här datorn men den registrerar inte att kortet är i... åååhhh vad less jag bliir!!
Ska man behöva åka o köpa en jäkla sladd?

Jaja ni får väl nöja er med nån crappig bild från phonen istället =)

Nähä, det verkade inte funka det heller.. Åh vad det går bra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0