Träningsvärk!!

Herrejössanes vilken träningsvärk jag har!!!
I söndags så var det träning o jag var med på ben-fysen.. asså fy fasen, jag kan inte gå!!
Igår hade jag normal träningsvärk, den var genomlidlig, men idag... Helt sjukt!!
Det ser ut som jag har skitit på mig när jag går o när jag ska ta mig upp o ner för trappen så ligger jag mer eller mindre på räcket... Toalettbesöken och sätta sig i soffan är oxå hemska, jag får lixom kasta mig ner, mina ben klarar inte av att hålla emot =(

Det ska bli så skönt när det är över.. vill kunna röra mig som en vanlig människa igen =)

Det var lite roligt imorse, jag skulle på cellprov... Jag hade verkligen gruvat mig för att komma upp i den där jäkla stolen, men det gick bra. Men när jag väl satt/låg där så skakade benen asmycket!! Hon som tog proverna trodde säkert att jag var jättenervös hahaha =)

Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0