Idolkväll

Yes, ikväll ska man spendera kvällen hos Hanna med halva fotbollslaget o se på idol! Det kan bli riktigt spännande ikväll.. bara 4 stycken kvar och min favorit Erik hängde löst sist... Det får inte hända ikväll, då blir jag pank =)

På lördag ska jag curla med pappa, lotta o alla systrar =) Det ska bli trevligt! Det är roligt att curla =) Kom ni ihåg hur det gick sist? Hehe jag garvade så sjukt mycket åt Pelle som inte kunde stå på benen =)

 

Direkt efter curlingen ska jag kasta mig i bilen för att åka ut till NCC-hallen för första bollträningen med laget. Gissa om jag längtar!! Det har varit tungt nu med bara löpning o fys o nu äntligen ska vi lira lite!!

 

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0