Hello!

Hej!
Ja, nu har det hänt mycket sen sist..
Fotbollen har dragit igång o det med besked!! Nu är det satsning för div 2.
Själv känner jag att man ligger lite efter med träningen, dels för att man varit lat o dels pga armjäveln.. Men nu är det bara att ta tag i sig själv o jobba stenhårt!
Vi har hittills haft 2 löpträningar o en fys o gissa om jag har haft träningsvärk!! Fy farao!
Jag har köpt en crosstrainer o ska verkligen försöka att aktivera mig varje dag nu för att få upp flåset o minska några (många) kilon.
Jag har faktiskt varit duktig! Egna joggingrundor/prommisar + crosstraining. Nu är jag på gång =)

Det har även blivit många "vin"kvällar men det är det slut med nu! All focus på träning från o med nu.

I helgen var det födelsedags/halloweenparty på köpis. Det var en trevlig kväll! Jag ska lägga ut lite bilder i morgon...

Nu ska jag ta en promenad o möta Pelle som slutar jobba snart.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: engan

önskar jag bodde i sundsvall så jag kunde vara med och träna...

2009-11-04 @ 13:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0