Världens bästa!!

Det här inlägget är tillägnat min kära mormor o morfar!
Mormor o morfar är så himla bra!! Jag älskar dem verkligen så otroligt mycket!
Alla ni som verkligen känner mig vet hur mycket mormor o morfar betyder för mig ♥
Idag har Pelle o jag fått massa mat. De vill verkligen försäkra sig om att vi inte ska svälta ihjäl nu när jag inte kommer få pengar på länge.. =)

Jag har verkligen världens bästa mormor o morfar! Ingen annan har bättre morföräldrar!


Om ni läser det här så hoppas jag verkligen att ni vet att jag älskar er o jag är så tacksam över allt ni ger mig, kärlek, omtanke o generositet!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHA, ja jag menar det..



Har för mej att jag läst någonstans att filmerna ska visas en månad och sedan bytas ut..



Jag tycker aldrig det kommer några nya filmer

2009-03-03 @ 09:18:52
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0