Timrå

Så var de igång igen, de där jäkla arbetarna... 08.20 började de borra i morse..
Ok det är väl en human tid, men min fundering är just nu hur länge de ska hålla på.. Vad gör de där inne i grannlägenheten egentligen? Blåser de ut allt som finns där inne o  ska göra helt nytt, eller jobbar de jäkligt sakta för att dra ut på pinan?
o reta grannarna...



Timrå vann igår på förlängning i SM-slutspelet. Pelle o Ubbe var där.
(Pelle hejar nog på Timrå i smyg nu när Djurgården har åkt ut)

På raden nedanför Pelle satt mamma o Martin o på samma rad fast lite längre bort satt Pillan o Jerry.. Haha av hela arenan som tar typ 6500 personer så lyckas de komma så nära varandra, det tycker jag var lite coolt =)

Hur många Timrå-fans finns det där ute?

Hejar du på Timrå?

Vilket lag tror du blir svenska mästare?

Kommentarer
Postat av: Putte

Jag är ett stort Timråfaans och det är så enkelt att det blir SM-GULD för Timrå.......Putte

2009-03-10 @ 17:10:15
Postat av: Anna

Jag hejar på Timrå!

Och tack och lov för det, annars hade jag väl blivit mosad på skolan ^^

2009-03-10 @ 18:34:14
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag törs väl inte säga annat än att Sundsvall Blå är dom bästa, annars blir jag väl utkastad härifrån

2009-03-11 @ 08:00:45
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: evy

GOOOO TIMRå! :D:D

2009-03-11 @ 10:48:17
URL: http://evelinaahlin.blogg.se/williaams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0