Lekdag

Idag har Jennie, Björn o Pillan varit här o lekt med eyetoyen. Det har varit jäkligt kul!
Jag har inte orkat varit med eftersom jag är så förkyld, men guuud vad jag har skrattat åt de andra =)
Sen blev Björn o Pillan hungriga så då tog vi bilen o hämtade upp Jerry, sen åkte vi till Big Boy. Gud vad det var länge sen jag åt där!! Alltid lika gott =) Fast jag hade nog tappat lite av smaklökarna iom förkylningen för det smakade inte exakt som det brukar, men det var gott ändå =)

Ikväll är det träning men jag ska inte vara med, frågan är om jag ska åka dit överhuvudtaget.. Jag vill ju inte smitta ner de andra med min förkylning.
Imorgon är det match, men mår jag så här så kan jag inte vara med =( Hoppas verkligen att jag blir piggare!! Kanske ska satsa på att bli frisk tills på lördagsmatchen istället..

Här är några fina bilder på oss som lekt idag =)

Camilla & Jennie


Jennie & Pillan


Jennie & Björn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0