Svettigt

Gårdagen gick verkligen fort...
Klaff-klaff hela tiden.
Kvällen avslutades hos Pillan med smaskig middag o Let´s Dance.
Efter att Elisabeth fick lämna dansgolvet så var det dax för oss att kliva upp. Vi spelade eyetoy =)
Shit vad vi blev svettiga.. Det rann av oss!! Jerry kom med den briljanta idéen att vi skulle köra friidrott på eyetoyen. Sagt o gjort, sen var det bara att börja springa... vi körde allt möjligt, 100 m häck, spjut, diskus, längdhopp m.m.m.m.
Grymt roligt!!!
Sen var det snabba ryck hem för att natta kudden eftersom jag skulle upp kl halv 7 imorse.

Hela den här dagen har tillbringats på Nordic där mitt o Tompas lag (som vi tränar) har spelat cup. Flickor 11 år.. det är mycket att hålla reda på då kan jag säga =)
Laget spelade 6 matcher o det blev 5 förluster o 1 vinst. Vinsten blev med 7-1!! Det är bra gjort på 25 minuter =)

Nu ska jag bara slappa i soffan o mysa framför mello.
Imorgon har jag match kl 11 så det blir ännu en tidig morgon...
Sen blir det fika med brudarna mina =) Det ska bli trevligt! Var så länge sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0