Update?

Hallå!! Igår skrev jag ett inlägg som inte kommer upp.. Vad är det för fel?
När jag kollar på min blogg så står "bästa köpet på länge" fortfarande kvar..
Nån annan som har problem med blogg.se?

Hur som helst, idag ska jag nog äta lunch hos Jennie, sen blir det solning med Pillan, sen kalas för Anna-Lena o sist men inte minst träning.

Jag har tänkt att jag ska försöka ta tag i lite saker här hemma oxå.. Vill sy lite nya gardiner o måla väggen i köket + mycket mer, men det blir lixom inte gjort..

Kommentarer
Postat av: pinglan

Ibland tar det svinlång tid innan nya inlägg publiceras. Det suger! Jag tycker att blogg.se bara krånglar! Om jag kunde flytta iväg hela bloggen någon annan stans, så skulle jag göra det! Undrar om man kan det?

2009-03-25 @ 16:04:42
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: stina

Hej!! Nu har jag oxå skaffat en blogg... det var på tiden tycker du va!? =) finns inte så mycket att läsa där ännu, men det blir väl kanske så småningom!

2009-03-25 @ 22:35:00
URL: http://stinasbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0