Taxi

Idag har jag varit personlig taxi till min kära mor o syster.. Imorse skjutsade jag mamma till jobbet o sen blev jag så jäkla trött så jag somnade när jag kom hem o sov ända till 12.50... Sen tog det inte lång tid innan Jennie ringde o ville ha hämtning från jobbet, självklart ställer man upp =)

Nu är jag hemma igen o funderar starkt på att jag ska ägna resten av dagen tillsammans med min symaskin. Har köpt lite tyger som jag ska ha ute på ballisen, men jag vet inte hur jag ska ha allt? Blir det en liknande sänghimmel i taket eller ett drapperi eller en duk? AHH beslutsångest..
Ska även kika runt lite på internet efter nån billig infravärme, det kan vara mysigt att ha nu på våren eller på sensommaren.

Imorgon är det spelkväll med laget hos Pillan, det ska bli skoj skoj skoj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0