Starkt jobbat PG..

Hehe, ja jag skulle gå in på min internetbank nu för att kolla hur många (läs få) hundringar jag hade kvar, o döm om min förvåning när det står minus 21,33 kr.. Åh det är så typiskt att flera "ovanliga" räkningar har kommit just den här månaden.. tex bilskatten m.m.
Åh det är sån tur att vi har mat för att klara oss resten av månaden, tack igen mormor o morfar =)
Pelle har faktiskt några tusen kvar så vi kommer nog överleva den här månaden, nemas problemas!

Ikväll är det match på wästhagen mot Söråker. Hoppas verkligen på vinst!
Hoppas mina fötter o vader mår bra tills dess..

Nu ska jag leka med Pillan, har inte tid med er nu =) haha kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vet, jag är grym! :D Men det är jobbigt.. Men man sparar väldigt mycket pengar på det och man blir fräschare i munnen :)

2009-03-04 @ 12:16:19
URL: http://veronicarajala.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0