REA!

Har precis kommit hem efter att ha "tjänat" pengar igen =)
För mig blev det ett par vita snowjoggings, tyvärr inte snetrampade, men det kommer =) 74:50 - vilket kap!!
Pelle köpte ett par riktigt snygga vinter-fin-skor för hela 64:50 o en skoter-dress för 449 kr. Fatta vad vi har tjänat =)
Själv är man ju utan pengar så Pelle har fått stått för utgifterna, stackarn =) hehe

Både igår o idag har jag haft besök av Tompa. Det har varit riktigt trevligt!

Igår hade Pillan o jag en jäkulskt rolig diskussion över sms, det var nästan så vi tävlade om vem som var fattigast =) Grymt roligt hade vi. Jag kände mig lite fånig när jag satt ensam i lägenheten o skrattade högt för mig själv åt allt tok som vi skrev...

Idag har vi varit på middag hemma hos mamma, det var otroligt gott!!! På fredag ska vi på middag till Pillan o Jerry. Det verkar som det funkade, mitt lilla tiggeri som jag hade i ett tidigare inlägg =)

Nu ska jag spela bowling på facebook, hur kul som helst!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pölen

Hallå, hoppas att det är bara bra med dig, jag kommer inte i morgon, det var stortån som jag blev stämplad på x2, så den är bättre men inte riktigt bra, men till veckan kommer den att vara ok.

Lycka till i morgon, sms:a gärna vad det blev. Jag håller tummarna för vinst denna gång.

kram

2009-03-03 @ 21:16:43
URL: http://pernixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0