Premiär!

Ja idag är det premiär för nya robinson, jäklar vad tufft det är för dem..
Jag sitter o tänker ena sekunden att jag så gärna skulle vilja vara med, fast sen när man tänker på matbristen o alla äckliga djur, så är jag glad att jag följer det från soffan med en skål varma popcorn o trocca =)

Strax innan robinson så var jag iväg o spelade match. Tyvärr så förlorade vi =( Skit oxå, nu gick vi inte vidare..

Det är premiär för en annan sak idag oxå =) Vi ha skaffat en bärbar dator!!!! Äntligen =) Så detta inlägg är det första från denna dator, o många fler kommer det bli =)
Hehe lite farligt.. nu kommer jag ligga kvar i sängen hela dagarna, från morron till kväll o bara blogga o spela spel =) Hehe vilket liv man har...

Idag har vi haft storstädning här hemma plus att vi har tvättat hela 8 maskiner.. Tog äntligen tag i påsarna som varit på avkylning från pälsängrarna.. Bättre sent än aldrig =)

På måndag får jag äntligen mina pengar från F-kassan.. Har varit utan sen den 25 januari.. då fick jag ju iof 334 kr =) men det räcker inte så långt..
Jag har redan bestämt med Pillan att vi ska åka till Birsta o handla =) *längtar*
Jag vill så gärna köpa nya utemöbler o göra mysigt på balkongen nu när solen varit framme, men då såg jag att vädret ska slå om o det ska snöa i 3 dar.. Men vafaaaan, är det ine dax för våren att komma för att stanna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0