Operaskij

Fy faaaaaaan, det här var den sämsta melodifestivalen jag varit med om... Direkt när det blev klart vem som vann så tänkta jag "det här var fan sista gången jag ser på mello" men sen ångrade jag mig.. jag kommer inte kunna hålla mig borta nästa år när den här cirkusen kör igång igen =)

Hur som helst.. Från den stund när finalfältet var spikat så har jag sagt - huvudsaken inte operan eller Ugglas vinner... o va fasiken händer.. de kommer 1a o 2a i svenska folkets röstning!?!?!
Jag fattar ingenting..

Är det bara jag som inte gillar dessa två låtar?


Kommentarer
Postat av: E

Hahahahah jadu, spektakel är det rätta ordet.

2009-03-15 @ 01:03:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anna

ja gilla faktiskt den som vann >.< Den var annorlunda! Och dessutom är Opera hur populärt som helst ute i europa så det skulle inte förvåna mig om hon går långt!

2009-03-15 @ 09:18:23
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Sara

jag gillar inte heller låtarna ;P när röstnigen var klar så konstaterade jag pappa och syster att de två sämsta låtarna kom etta och tvåa xD men men jag är allafall glad att Ugglas inte vann ^^

2009-03-15 @ 14:14:45
Postat av: Anonym

hahahah tycker precis som du ;) :P

2009-03-15 @ 14:51:05
Postat av: Anonym

opera låten var kung :D:D

2009-03-15 @ 18:43:52
Postat av: Putte

Jaa du CAMILLA! jag fattar heller ingenting hur operan kunde vinna?



Jag höll stenhårt på E:M:D



Ha de ....Putte

2009-03-15 @ 21:25:12
Postat av: Cicci

Jag tycker Ugglas låt var bra, så länge man slipper se henne så är allt lugnt :P

2009-03-15 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0