Ny tränare

Till er som undrade var jag köpt ljuslyktorna så är det på Jysk, 349 kr och "bollen" i taket köpte jag på BOOM för 399 kr. Mycket prisvärt!!!

Idag har jag varit på metro o hjälpt till lite, sen blev det snabba ryck för att hämta mamma. Hon skulle storhandla o behövde hjälp så då ställde man självklart upp =)
Sen släppte jag av mamma o åkte till vibacke för att hålla i träningen för småtjejerna =) Efter träningen hade vi ett möte o nu är det klart att jag, Tompa o en kille som heter Tero ska träna tjejerna det här året. Det ska bli spännande =)
Sen blev det snabba ryck igen, direkt från mötet till min egen träning på usland. Det var Fanny som höll i den o det var kondition blandat med fysisk kontakt = lite brottning av olika slag =) Jäkligt kul hade vi o svetten rann av oss.

Nu har jag äntligen kommit hem o ätit en väldigt sen middag o ska snart natta kudden.
Sov gott vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0