Nip/tuck

Åh, äntligen!!
Nu ska jag se de nya avsnitten av Nip/tuck, min favvoserie!!

Tråkigt, att dagen som började så fint skulle övergå till storm =(
Jag hann i alla fall äta lunch på ballisen i det härliga solljuset. Det blev en repris från sist.. Pannkaka med sylt o grädde. Mumma!!

Som den sista personen i Sverige så har jag sett första avsnittet av grillad... Men fy fan vad pinsamt.. Hur kan det bli så pinsamt? Jag trodde att Sveriges "komikerelit" hade lite mer att komma med..
Pelle o jag har sett Roasted, den amerikanske versionen. Den var så mycket bättre. Då skrattade man ju i alla fall..

Nåja nu ska jag återgå till Sean o Christian på McNamara/Troy


Kommentarer
Postat av: Jerry

Du har svar på din låt fråga i det blogginlägget =)

2009-03-31 @ 15:07:06
URL: http://pillabritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0