Mini-läger

Ja den här helgen har vi ett litet mini-läger med fotbollen.
Igår var vi hos Pillan o spelade spel o åt pizza. Mycket roligt, förutom att jag fick spö i både Buzz och Så det kan låta.. =( Men jag vann i alla fall Helt hysteriskt =) Hehe, yeeezzz!!

Imorse var det samling kl 10 på släda. Gissa om det hade kommit mycket snö inatt... Istället för att träna på grus så blev det is-o-snö-träning... Det var ganska roligt men jag hade föredragit grus, faktiskt..
Efter träningen bastade vi o sen åkte vi till Ögrillen o åt lunch. Det bjöds på pastasallad.. Jippie, jag är ju en sån salladsälskare.. eller inte..
Efter lunchen var det tänkt att vi skulle vara inomhus på Usland. Först ha lite teori o sen träning, men då var det barnkalas där, så vi fick åka till Släda igen. Vi hade teori men skippade träningen. Tur det, för allas kläder var dyngsura efter första passet. Vi hade bara blivit sjuka om vi dragit på oss dem o gått ut i snön igen.
Något som var xtra roligt var att en gammal goding dök upp på morgonpasset. ENGAN! Eller dängan som hon blev omdöpt till =)
Vi har ju en ny Engan i laget, hon är lite yngre så då sa jag att de skulle kallas för den äldre (d.ä) och den yngre (d.y). Alltså skulle de kallas för dängan och dyngan =) hehe kul humor..

Imorgon har vi match kl 12 åsså äre allt det här med att ställa om klockan.. vafasen.. jag lovar att jag kommer missa samlingen. Jag kommer komma dit för sent, eller för tidigt? Hur fasen blir det? *tänk tänk tänk*
För sent va?

Den som lever får se =)
Här kommer lite bilder från igår o idag!

     
   
uglypeople.com..
     

   
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0