Mello

Var det nån som såg Mello igår?
Jag börjar bli lite trött på det faktiskt, o då ska man tänka på att jag är verkligen ett fan av mello.. Vad/vem som helst kan verkligen gå vidare.. Jag skulle verkligen vilja veta hur många det var som röstade på melodi nr 8 - operan.. Hallå!?!
Hur kan man tycka att det bidraget var det bästa?
Okej jag vet att smaken är som baken, men ändå.. Hon gick till final!!
Inte för att resten av startfältet var speciellt bra.. jag tycker att många låtar var mellanmjölksvarning.. Ingen riktig kanonlåt.

Starpilots tyckte jag var bra, men den påminde så grymt mycket om nån annan låt jag hade hört. Jag tänkte först på nån gammal låt som gjorts i ny tappning typ Waiting for a star to fall, sen kikade jag in på Jossan blogg o där hittade jag svaret.. Velvet - Take my body close. Det är fasen ett plagiat nästan av båda låtarna!!

Nästa vecka är det dax för andra chansen o mina favoriter är nog Lili&Susi o Rigo´s gäng.
De tillsammans med HEAT är nog mina favoriter till vinsten av hela mello. Men så som svenska folket röstar så lär väl Marlena eller Ugglas vinna...

Maj fäjvorits =)







Kommentarer
Postat av: Anna E

Håller med dig Milla... denna omgång kunde de ha skippat helt. Bara starpilots som var ngt att lyssna på.

Kram

2009-03-01 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0