Match

3-3 slutade matchen, jag tyckte nog att det var ganska rättvist, fast deras passningsspel var mycket bättre än vårt, men vi gav aldrig upp!! Jag gjorde ett mål oxå =) Kors i taket..
Nu har jag grymt ont i fötterna!! Det är helt sjukt, jag kan inte gå normalt för att det gör så ont under dem..
Tog mig ett varmt o härligt bad när jag kom hem, man blev lite frusen efter matchen..
Mitt i matchen kom värsta stora snöflingorna, det var som att det regnade popcorn.
Tråkigt nog var det snöfall under hela matchen, man blev ganska blöt...

Nu ska jag få lite massage på min onda kropp.. Det märks att man börjar bli gammal =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu måste vi ladda för värmecupen! :)

2009-03-04 @ 21:56:25
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Jo

Bra jobbat i dag vännen, jag slog dig en gång till i bowlingen ;) bara så du inte tror att du vinner varje gång över mig :D kramen

2009-03-04 @ 22:34:25
Postat av: Anna

Tack :)

2009-03-05 @ 14:20:23
URL: http://adahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0