Måndag hela veckan

Vecka 12, måndag...
Igår hade vi match men jag har blivit sjuk så jag kunde inte vara med =( Alnö vann i allafall mot Alby med 2-0 o Jenny Loo gjorde båda målen! Vi gjorde årets bästa match, hittills =)

Sen hämtade jag Pillan o så åkte vi o handlade med oss lite fika o for sen till Kattis. Mycket mysigt med fika o surr. + massa bilder från deras utomlandsresa, fy fasen jag vill oxå åka till nått varmt o soligt ställe!!

Senare på eftermiddagen så bjöd mamma på middag, riktigt smaskigt!
Skönt att slippa laga mat när man känner sig hängig.

Idag känns det ännu värre i förkylningen, näsan är täppt o halsen känns som rakblad när jag sväljer. Huvudet dunkar oxå men det tror jag mest beror på de här jävla hantverkarna som är hos grannen o FORTFARANDE håller på med sitt borrande så det skakar i hela huset.. VA FAN!!! kvart över 7 i morse började de... Jag har fått lega med en kudde över o under huvudet för att minska ljudet lite men det är fasen omöjligt!!

Nu ska jag ta o ladda upp en film från i fredags så ni kan få se vad roligt vi hade det hos Pillan o Jerry =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0