Madness

Nu får det vara nog med renoveringen av grannlägenheten.. Jag håller på att drivas till vansinne!!
Tidigt på morgonen (strax efter kl 07.00) börjar de borra o hamra. Det ekar o skorrar i ta mig f*n hela huset!!!
Idag var man uppe vid halv 7 o skjutsade Pelle till jobbet, sen åkte jag hem för att sova några timmar till men det gick ju inte.. Vid 10 blev det lugnt o skönt. Jag slumrade till framför tv:n o sov så gott i typ 1½ timme sen satt de igång igen med sitt jäkla borrande o bankande.. Nu är klockan 15.00 o de håller fortfarande på..
Det här är typ tredje dagen de håller på.. Jag vill SOOOVAAA!!!

Tack snälla morfar för köttfärsen!!

Nu ska jag snart kasta mig in i duschen så man är fräsch till kvällens taco-middag hos Pillan =)

Happy family =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0