Kondition o hörsel-test

Igår var det konditionstest på fotbollsträningen. Yo-yo test. En ny version på bip-testet.
Jag kom till 6 ½, vilket är medel tror jag. Nästa gång ska jag banne mig klara längre.. Jag kände efteråt att jag hade kunnat hänga i lite längre men jag gav upp.. Mest av lathet tror jag =/ Har inte den rätta viljan för löpning..

Lotta fyllde även år igår! Grattis!!!

Idag har jag varit på jobbet o fikat frukost. Camilla P är tillbaka efter mammaledigheten, roligt! Nu vill jag verkligen tillbaka när det gamla gänget börjar samlas =)
Här hemma håller de fortfarande på borrar o hamrar, så det är inte långt kvar tills det blir psyket för mig =) Pillan får väl ta hand om mig där...

Kl 15.00 idag ska jag på hörselkontroll igen. Hoppas verkligen de hittar en förklaring till min dåliga hörsel...

Kommentarer
Postat av: Jo

Känner nog som du att ja kunde kanske ha testat en vända till igår men som du oxå skrev ä löpning inget för mig heller, d ä därför ja ställde mig i målet ju... ä så glad att ja va där å gjorde d iaf :D kan bara bli bättre å bättre nu lr nåt skratt

Hoppas d går bra hos örondoktorn, ladda batterierna... för apparaten blink

kramen

2009-03-09 @ 10:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0