Ingen är speciell, alla är unik!

Wiiiee!! På lördag blir det en ny Camilla testar-grej! Det ska bli skoj skoj skoj!!

Idag har jag sett Yes-man. Jag tyckte att den var bra! Jag ska verkligen försöka säga mer JA!
Tyckte att det var en bra undermening med filmen..
Allt för många sitter bara hemma o tycker synd om sig själv o inte tror att de är värda något..

Kom o tänka på något som Pelle sa till mig när vi nyss börjat träffas,
Ingen är speciell, alla är unik!
Det har lixom fastnat hos mig, det är ofta jag tänker på de orden...

Nu ska jag snart iväg till Fanny o få lite behandling av mina fötter.
Först ska jag spöa Johanna i bowling =)

Kommentarer
Postat av: Jo

Lycka till :D ja har slagit mitt rekord precis när ja utmanade dig ;) tokigt hahahaha

2009-03-05 @ 17:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0