Heliga makaroner..

Imorse klev jag upp o skjutsade Pelle till jobbet. Jag vaknade med världens nackspärr.. Jag hade så många planer idag, jag tänkte åka till Charm o äta frukost, träna nere i gymet, städa m.m. men det blev inte nånting gjort för jag la mig o sov när jag kom hem igen. O gissa hur länge jag sov.. till 14.00. Hmm min kropp var nog lite sliten sen helgen..

Dessa två timmar som jag har varit vaken har jag tillbringat framför datorn o gjort lite fina bilder =)
Här har ni några..

     

   

   

 
Vem passar bäst?
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha såg på Annas blogg att du var lite bitter att du bara vann 1 spel i fredags ;P

Dessutom är det inte snällt att kalla nån för jäkel bara för att den är bättre xD

2009-03-30 @ 17:09:51
Postat av: Pernilla

Hahaha troligt att du hade gjort allt det dära idag om du hade varit vaken!! hehe.. Men de lät ju bra iaf ;) jag vart klart snyggast!! :D

2009-03-30 @ 17:52:15
URL: http://pillabritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0