Fotboll

Idag har det varit fotboll från morgon till kväll..
Samling 11, match 12. Vi vann o jag lyckades göra ett mål. Engan gjorde oxå ett mål, det var roligt att hon fick sätta en boll i sin comeback =) Elin blev den siste målskytten o slutsiffrorna blev 3-1 till oss. Jihoo!!

Efter matchen åkte jag hem till mamma för att släppa ut/in katterna o ge dem mat. Sen åkte jag hem o badade. Efter badet blev jag så jäkla trött, så jag la mig o sov 1 timmer =) När jag sen vaknade kl 17.00 var det bara att packa fotbollsväskan igen. Fick i mig lite mat o sen bar det av till Vibacke för att träna småtjejerna. Det går verkligen framåt för dem. Det är roligt att se hur de förbättras från träning till träning =)

När träningen var slut så var det dax för damjun att träna o de var så lite folk, så de frågade om vi inte ville vara med o spela lite. Fotbollsnörd som man är så ville jag såklart vara med.
När kl slog 21.00 så var dagens sista pass slut. Nu känner man sig hyfsat seg i kroppen kan jag lova..

Nu väntar säääängen, äntligen =)

Kommentarer
Postat av: pinglan

Vad var det för låt i föregående inlägg?

2009-03-29 @ 23:54:24
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: pinglan

återkommer ang ramadan. Hinner inte nu:)

2009-03-30 @ 15:10:50
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0