Fakebook

Nu funkar inte facebook.. ÅÅÅHHHH jag som är så sugen att utmana alla mina vänner i diverse småspel =)

Istället kollar jag på aftonbladets hemsida o ser artikeln om Metallica...
O fy fan, tänk om man varit där... Det skulle verkligen ha varit en upplevelse!!
Nu måste jag slå på lite hårdrock här hemma o headbanga lite =)
\oo/        <-- nån som ser vad det är =D

Ang mello, så fattar jag inte hur Ugglas kan gå vidare... Själv röstade jag som en galning på Lili & Susi o Rigo, men det hjälpte inte =(
Orkar inte ens kommentera mer om Ugglas..

H.E.A.T blir mina favoriter i finalen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Marcus (som i bror) var på Metallica =)

2009-03-08 @ 00:13:53
Postat av: Jeanette

Nej, jag va asdålig men det va kul iaf :)



Jaaaaaaaaaaaa!!!! fattar inte hur den kärringen kan komma vidare med sin SKITLÅT när rigo å gänget va asbra:P De va ju bäst av alla. Skitfestival!



Nåja, ses idag, vi kunde komma efter 2 nångång, Så vi lär nog åka efter maten eunt 4-5 :)

2009-03-08 @ 07:12:47
Postat av: putte

Tja Milla!

Jag tror och hoppas att E:M:D vinner finalen på melodifestivalen.......Putte



2009-03-09 @ 15:55:48
Postat av: Petra

haha jag älskar ugglas låt! Om man lyssnar på texten och melodin så är den riktigt bra faktiskt. Prova! :)

2009-03-10 @ 12:14:20
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0