Fair play

Hela dagen har jag tillbringat på Nordic för att sitta i sekretariatet för fotbollscupen Fair Play Trophy. När jag kom hem var jag helt slut. Kändes som man hade grinat eller varit o simmat, den sortens trötthet.
Jag tog en micro-power-nap o sen blev jag genast piggare =) Häftigt det där..

Sen var det dax för Hå O Ce Kå E Y - hockey!
Timrå var nästan nära att göra slut på HV men så blev tyvärr inte fallet..
Nu väntar en spännande match hemma i E.ON arena istället.
Kul för fansen! Hoppas att de knyter ihop säcken då! (brukar man säga så? knyta ihop säcken? lät konstigt nu när jag skrev det..)
Ganska underhållande match, men när Hv gjorde 3-1 så dog mitt hopp. Efter det ägde Hv resten av matchen.
Som sagt, nya tag på lördag! FORZA Timrå, som Veronica Brundin skulle ha sagt =)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Ha en trevlig helg



http://experienceno1.blogspot.com/2009/03/sony-ericsson-idou.html



se den nya sonyericsson telefonen som kommer krossa iphonen

2009-03-13 @ 16:01:28
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0