Camilla testar...

När Pillan o jag var o handlade så tipsade hon om Ekströms äppelpaj, så jag köpte en förpackning =)
Ikväll blir det provsmakning om den är lika god som hon utlovade. Den står i ugnen just nu o det börjar dofta så härligt!
Jag har precis gjort marsansås o jag råkade se fel på receptet så ja har spätt med hur mycket mjölk som helst.. Nu har vi väl ca 1 liter marsansås... Det går nog åt =) Jag kan nästan äta marsansås med sked för att det är så gott =)

Är det nån som vill komma över på en bit överbliven paj imorgon?
(med mycket marsansås)


Kommentarer
Postat av: pinglan

Jag älskar den där pajen! Mumsfillibabba!:D

2009-03-26 @ 22:47:51
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0