Billig dator!

Tjoflöjt!
Imorse var man iväg o tränade småtjejerna. Jag hade hand om träningen helt själv =) Spännande!
Ikväll har jag egen träning som jag ska vara med på så mycket som jag orkar, är inte bra i förkylningen än..

Just nu sitter jag i sängen o lyssnar på musik o leker med min nya leksak =) Datorn asså.. Jag har inte riktigt kommit överrens med tangentbordet än så det tar lite tid att skriva..

Åh vad jag längtar efter mina pengar som kommer imorgon!!! Spend in ALL!!!
Stackars Pelle han har typ slut på pengar nu eftersom han fått betala för båda oss ett tag nu, plus att vi köpte datorn..
Men jag måste säga att vi gjorde ett jäkulskt kap på datorn!! 1000 spänn för en näst intill ny dator! Den är använd sen i november.. Vi fick den billigt om vi köpte en ny laddar-sladd till den =) Taget!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på för något.. Kom med förslag till mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0