Alnö - Heffners

Jäsiken... Det blev förlust mot Heffners med 2-1.. Det stod 1-1 ända tills det var 2,5 min kvar.. så jäkla typiskt.. Jäkligt bra kämpat av alla tjejer som var ute på plan!! Mycket bättre spel än tidigare matcher!
Duktiga Sandra gjorde mål oxå! Det var en bra kämpa-match av henne!
På lördag är det match mot Matfors, de spelade 0-0 på Alby tidigare idag.. Vi måste slå dem!! Hoppas jag är frisk o kry tills dess! Känner mig lite bättre nu faktiskt =)

Såg på min framsida att det är exakt 1400 dagar tills jag fyller 30! Ojojoj tiden går fort =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade in...lämnar ett avtryck och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Gör gärna ett tryck in och besök min blogg, där du följer min kamp tillbaka till livet efter våldtäkten.

http://www.metrobloggen.se/offer

Vid intresse är du också välkommen att, via bloglovin (ett litet plus på kanten av bloggen) prenumerera!

2009-03-18 @ 22:50:28
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0