Lite bilder

Kul jul.. Hade skrivit ett inlägg igår som inte blivit publicerat.. Verkar som blogg.se hade lite problem igår..

Jag hade i alla fall min första träning med småtjejerna igår. Det gick bra, jag har ritat så fint i paint en liten egenträning som dom ska göra hemma =) Alla har ju fått med sig bollar nu. Jag tror det kan hjälpa jättemycket att stå hemma o bolla mot en vägg. Det har jag gjort hela min uppväxt =)

Sen åkte jag iväg till damträningen. Jag hade tänkt titta på, bara men armen kändes okej så jag var med på lite teknikövningar. Så himla roligt att röra bollen o träffa tjejerna igen.. Det var ju ändå typ 3 veckor sen sist..

Här kommer lite bilder från våffellunchen, ombandagering av min arm som syster Pernilla fixade, min kusin Kalles födelsedag och träningen =)

     
   
   
     
     

Kommentarer
Postat av: evy

hahah, snygg bild där på mig och jenny xD tyckte vi såg lite manlig ut ;)

2009-06-20 @ 00:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0