1 vecka kvar...

Hej hopp!
Idag har jag gjort min sista dag på Charm för många veckor framöver...
Det är bara en vecka kvar till gipset nu.. Fy fan på ren svenska!

Jäklar vad irriterad jag blev på vägen hem från jobbet.. På motorvägen är det nån idiot som ligger o kör 70! Men åh, ibland vill man bara preja folk av vägen. Det är ju farligare med folk som kör för sakta än för fort, eller?

Gårdagen tillbringades på Hartung med Elin o Pillan. Jättehärligt väder med massor av sol som brände min rygg. Ni kan kalla mig kräftan nu =) Idag är jag fortfarande jätteröd på ryggen, ont gör det oxå,  kanske tar en bild o lägger ut lite senare ikväll.
Även denna dag blev det ett dopp i det blå. 3 dar i rad har det blivit bad. Stina kom på att det kanske var min kropp som skrek efter att få bada nu eftersom det kommer bli lite av det sen, med tanke på gipset... Kan mycket väl vara så =)

Nu håller mina ögon på att gå i kors av trötthet. är fortfarande sjuk..
Ska ta min eftermiddagslur nu, natti natt.

Kommentarer
Postat av: Nette

Hej :D Kommer ni imorrn å käkar tacos?? :) Vi mnåste veta så vi kan handla alla grejer :D



Ja, jag har badat! inte är jag en badkruka jag int ;P..jag badar i havet :D

2009-06-02 @ 15:49:39
Postat av: Anna E

Men Milla har du inte lärt dig att du bränner dig av solen ;)

2009-06-02 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0