Sad-eye

Den här dagen har mest bestått av att spendera pengar =)
Först var mamma o jag i Birsta o skulle handla mat, vi skulle bara svänga in lite snabbt till rusta för att köpa en strandväska för 39 kr... Det slutade med att jag gick därifrån med ett kvitto i min hand där det stod över 700kr.. Hur gick det till??
Sen for vi till Willys, där blev det "bara" 500 kr.

Några timmar senare ringde Pillan o var desperat efter IKEA så vi åkte dit. Det blev en tvättkorg för mig, typ 39 kr. När vi gick ut från kassorna så kände båda att vi ville spendera mer pengar o hitta på nått.. Kl var 20.00 o allt stängde i Birsta så vi for in till stan för en spontanfika. Vi ringde runt till tjejerna men det var endast Katta som fikade med oss. Elin var med o sa hej, men hon var sjuk så hon gick hem o la sig igen. Det var en riktigt trevlig timme på Tant Anci o Fröken Sara. Vi var de enda gästerna o en haltimme innan de stängde så bjöd de oss på bullar som blivit kvar =) Det är bra service =) hihi

Katta ♥ Sadeye =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Milla!!! det här är en blogg som alla kan läsa...vet du hur litet sundsvall är eller? =)

2009-06-12 @ 17:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0