Lilla VM

Ojojoj kalla om att vara helt slut... Nu är jag hemkommen från Matfors där lilla VM har hållt på hela dagen. Mina små tjejer har varit så himla duktiga!!
Det har varit sjukt varmt, solen har stekt och vinden har stått stilla...
Imorgon blir det ännu en heldag i hettan. I över 13 timmar kommer vi att vara i Matfors imorgon. Det är roligt, men sjukt jobbigt.. Idag har jag inte suttit många minuter kan jag lova..

Nu måste jag vila, det är samling 06.45 imorgon.

Förresten, vilken jäkulsk upphämtning av Svenska junisarna.. Från 3-0 till 3-3. Så jäkla typiskt att behöva förlora på straffar =( Sverige har ju varit helt otroligt bra mästerskapet igenom!!


R.I.P
M.J

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gick det idag då ?

2009-06-26 @ 21:16:39
Postat av: Camilla

Ett lag vann 1 o förlorade 1, det andra laget förlorade båda.. men det är bara att ta nya tag imorgon =)

2009-06-26 @ 22:24:18
URL: http://milla83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0