Fotboll

Sverige kan ju dra nått gammalt över sig.. Förlusten igår gjorde mig så sur... Vad är det för fel på svensk fotboll? Jag tänkte skriva ett långt inlägg om matchen igår, men jag gjorde det inte o tur är väl det.. Hade nog blivit ett o annat fult ord.
Jag ödslar ingen energi på det nu heller.. Blir bara irriterad.

Idag har jag varit upp till Matfors för att båda mina lag spelade match där. Det blev förlust i ena matchen o vinst i den andra. Det känns bra att avsluta den här säsongen med en vinst =) Vi var väldigt lite folk idag så många utav tjejerna som spelade i den första matchen fick även vara med i den andra. Jättebra kämpat av alla. Vi gav verkligen aldrig upp!!

Nu ska jag snart iväg till Alnö för att lämna pengarna för new body + att jag ska ha ett utvecklingssamtal. Vi ska försöka lägga upp en bra rehab-plan, så jag snart kan vara tillbaka på planen...

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0