För jag har bara, regn hos mig..

Igår var nog den regnigaste dagen på mycket länge!! Fy fasen vilket skitväder...
Idag är det fortfarande mulet fast inge regn, än så länge.. Gud jag längtar efter soooolen nu.. Känns som det var evigheter sen solen sken.

Förresten så var Pillans Jerry med på en diskustävling i Norrländska Mästerskapen igår. Den första på 7 år. Det gick bra för honom! Han o de andra trotsade verkligen vädret, själv hade jag aldrig gett mig ut.




När det är sånna här tråkiga dagar så tappar man lusten att göra något överhuvudtaget.. Jag vill bara krypa ner i sängen igen o sova.
Men jag vette katten om jag ska göra det, kanske blir en sväng till Birsta med Pillan istället. Det värsta är väl att resten av Sundsvalls befolkning tänker samma sak...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh min duktiga kille!! :D

2009-06-15 @ 12:14:54
Postat av: engan

jag tycker att du och pillan borde få nått slags vip kort till Birsta, kanske en egen nyckel eller så =)

2009-06-15 @ 18:18:55
Postat av: Anna E

Milla hade du någon Pant-kasse kvar? Vad kostade den?

Kram kram

2009-06-15 @ 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0