Dan före dopparedagen...

Ja, imorgon smäller det.. Sen väntar minst 6 veckor i handikappat tillstånd. Fy faaannnn.
 Idag har jag tillbringat dagen till att storstäda lägenheten. Jag kände att jag måste göra det. Stackars Pelle kommer ju få sköta allt nu framöver, matlagning, diskning, städning, tvättning.. Allt det roliga

Jag har även ringt försäkringsbolagen och lite annat och det verkar som jag kommer få lite ersättning för min sjukskrivning =) Äntligen!! Jag har varit lite orolig över hur jag ska ha klarat mig, men nu är det löst =)
Det är i alla fall en liten tröst...

Kommentarer
Postat av: pernilla

hahaha men visst var det gulligt med bästis!! med ett riktigt ÄÄÄ!!! ;) Ja men du skulle ju kunna klura ut vad vi ska bryta för nått under narkosen ;D

2009-06-09 @ 10:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0