Bästa vänner!

Jag satt o läste på aftonbladets hemsida o såg den här artikeln.
6 nära vänner är allt man behöver. Mina absolut bästa vänner (+Pillan) var jag ju till fjällen med o vi pratade just om det här att vilka som är ens riktiga vänner..
Vi har alla kännt varandra i nästan 20 år. Vi har hållt ihop samma härliga gäng se länge vi kan minnas. Jag tror att det är ganska unikt att man verkligen håller ihop så pass länge.
Ofta är det nån som flyttar eller försvinner på annat sätt men inte nån utav oss =)
Vi satt o pratade om att vi verkligen vet allt om varandra. Det finns ingenting som är pinsamt eller som vi inte kan berätta för varandra, det känns så otroligt skönt!!
Sen har vi ju så otroligt roligt tillsammans. Jag uppskattar verkligen allt vi gör. Från en enkel spelkväll till en utlandsresa. Det spelar liksom ingen roll vad vi gör, bara vi är tillsammans =)

   
   


Probantur tempestate fortes

Kommentarer
Postat av: Jo

de där ä ju min text som ja ha på min tattoo i svanken :D

2009-06-03 @ 17:43:49
Postat av: Jo

Hej vännen... du måste byta plats på orden...

Så här ska d står :)

Tempestate Probantur fortes





Kram

2009-06-06 @ 13:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0